sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

Touhua... ja taas marmatusta peruuttelijoista

Me ollaan niin kypsytty tähän pentulaatikkoon!!!

Eikä siellä kyllä enää tahdota olla kuin nukkumassa. Paljon on tapahtunut kuukaudessa. Pikkuiset sokeat ja kuurot möngertelijät juoksevat nyt vauhdikkaasti.

Alla olevassa videossa pistetään siivoten. Matto on jo kasassa, kai se oli tarkoitus viedä ulos tuulettumaan?




Minun täytyy taas marmattaa tästä samasta asiasta: peruutuksista. On se sitten kummallista, että aikuiset ihmiset eivät tiedä, mitä tahtovat😡 Eräs pariskunta oli kaksi päivää aiemmin ilmoittanut ajan, jolloin tulevat katsomaan Akustia, ja sitten tulee peruutus. Tilanne on muuttunut! He eivät voikaan ottaa pentua.
Onneksi poikaa oli jonottamassa eräs perhe, mutta enhän voi loputtomiin roikuttaa ihmisiä jonossa sen vuoksi, että toiset pähkäilevät. 

Nyt olen niin suiviintunut, että jos joku ei varmista varaustaan, (tai ne, jotka ovat lupailleet jotain epämääräistä), annan tytöt seuraaville hyville pennun tahtojille. Enkä kysele enää keltään, että no mitä meinaat?

Adalmiina on pentueen tiukin tyyppi, ja hänelle pitää löytää todella osaava koti. Kun ei vaan nyt joku harrastaja kävelisi onnensa ohi? Tällä tytöllä on kanttia, tahtoa ja tarmoa.

Joudun ilmeisesti näiden jahkaajien ja peruuttelijoiden vuoksi pistämään uuden ilmoituksen, ehkä parista mustasta tytöstä. Ja olen todella harmissani, koska olen menettänyt kunnollisia koteja sen vuoksi, että joku on tehnyt varauksen ja sitten kuitenkin perunut sen😠😠😠Olen myynyt turhaan ei oota, harhaanjohdettuna. 

Jopas somessa huudettaisiin, jos minä toimisin samalla tavalla. Lupaisin pennun ensin ja sitten parin viikon päästä pistäisin tekstarin, että hei vaan, varauksesi on peruttu, enkä se suuremmin vaivautuisi selittelemään. 

Tulipahan päästeltyä sauhuja☈☇...

Siivous, ilmeisesti, jatkuu seuraavalla videolla.  Alina ja Alma vauhdissa.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti